網誌公告

歡迎來到本網誌,本網誌是SA-MP伺服器:香港自由伺服器的專屬網誌.
伺服器ip:hkfr.dyndns.org
更多連結請按右方的"連結"欄.

2011年8月4日星期四

有關本日伺服器不停斷線問題

是日中午伺服器懷疑遭受DDoS攻擊,現在已經重開
不便之處 敬請原諒
而我方不排除會報警處理

如果各位無法看見伺服器,請加入IP: 118.141.85.90

1 則留言:

  1. 唔該我kdt 論壇等極刀驗證唔到.
    我想解ban呀.
    我唔小心用左cleo.
    我冇心嫁.
    可唔可以比次機會我:(
    我真係好想挽番:)
    唔該admin

    回覆刪除